2. Zgłoszone wszystkie sprawy szkodowe przy każdym rozliczeniu trasy (napisanie oświadczenia itp.).
3. Zgłoszone wszystkie szkody komunikacyjne w ciągu 24h od zdarzenia (przez telefon, Transics).
Regulamin przyznawania premii bezszkodowych znajduje się na Dyspozytorni, praktyczne szczegóły można uzyskać w Departamencie Kadr.
Kierowca zobowiązany jest niezwłocznie informować Adampol S.A. o następujących zdarzeniach z udziałem przewożonego ładunku:
Obecnie większość wiadomości dotyczących wymagań jakościowych klientów, marek i placów przychodzi wraz z planowaniem, a nie jak to było wcześniej podczas wjazdu na plac w postaci wiadomości ustawionej w danym punkcie mapy.
Aby odczytać wiadomość w planowaniu należy przejść do ogólnego zlecenia i rozwinąć szczegóły załadunku lub rozładunku. Ważne: wiadomości są ustawiane tylko na placach z dodatkowymi wymogami klienta odbiegającymi od standardowych wymogów oraz na takich ,na których często dochodzi do łamania zasad oraz z dużą szkodowością. Poniżej widok przykładowej wiadomości jakościowej ustawionej na terminalu samochodowym w Barcelonie.