Uwaga na tylny zderzak! Liczne uszkodzenia fabryczne, należy dokładnie sprawdzać auta przed załadunkiem.
Dotyczy: załadunek samochodów Hyundai, trasa Koper – Kleszczów
Bezpośrednio po załadunku samochodów w Porcie Koper, kierowca udaje się do kontenera dyspozytorni na terenie portu w celu odbioru dokumentu portowego „IZSKLADIŠČENJE” – dokumentu z wykazem załadowanych samochodów (pergaminowy wydruk z drukarki).
WAŻNE! Przed podpisaniem dokumentu „IZSKLADIŠČENJE” kierowca musi sprawdzić czy w dokumencie zostały wpisane szkody zgłoszone przez niego przed załadunkiem. Tylko w takim przypadku dokument może być podpisany ( jak na załączonym zdjęciu )
Ponieważ „Inspection specification list” i CMR wydawane są na późniejszym etapie i są wewnętrznymi dokumentami Glovis, dokument portowy „IZSKLADIŠČENJE” ma pierwszeństwo w przypadku roszczeń za szkody wykryte przed załadunkiem. Oznacza to, że tylko uszkodzenia odnotowane w raporcie „IZSKLADIŠČENJE” mogą zwolnić kierowcę z odpowiedzialności, a nie inne dokumenty („Inspection specification list” / CMR / zdjęcia kierowcy). W razie problemów proszę o kontakt pod nr telefonu: +48 605 607 162
UWAGA!
Raporty szkodowe otrzymane na załadunku w Luka Koper przekazujemy na rozładunku w CMPL Kleszczów!
W trakcie załadunku w Koprze (port) kierowca zobowiązany jest do wykręcenia haków oraz zamontowania zaślepek w otworach zderzaków. W przeciwnym razie istnieje niebezpieczeństwo uszkodzenia zderzaków hakami na autotransporterze a niezamontowane zaślepki machając się w czasie jazdy rysują zderzak oraz odpadają.
Aktualizacja dnia: 17.03.2023