Samochody z zawieszeniem ADS:
Samochody z napędem 4Matic:
Mercedes EQC (samochód elektryczny):
Mercedes EQB (Kecskemet):
ZABEZPIECZAMY TAK JAK AUTA Z ADS (6 KLINÓW I 4 PASY).
Auto można zatapiać w zapadniach. Maksymalnie 6 sztuk w ładunku.
Mercedes A CLASSA Ze spojlerem na klapie bagażnika:
Ładujemy wyłącznie przodem do kierunku jazdy!
W Kecskemet z zabudów floty Adampol tylko zabudowy LOHR 2.53 i Rolfo FLX mogą załadować 8 aut. UWAGA! LOHR 2.53: W przypadku CLA Kombi w ładunku musi być przynajmniej jeden model A KLASA (taki pojazd ładujemy pod kołyskę lub nad).
W planowaniu Transics na załadunki w Kecskemet dodane są wszystkie najważniejsze wytyczne dotyczące załadunków. Przed załadunkiem na każdym placu MB skonsultuj się z Piotrem Jankowskim tel. : +48 605 601 547
Wykorzystaj wszystkie możliwości Hydrauliczne zabudowy aby skrócić gabaryt ładunku do długości max 20,25 m (dozwolona długość w Niemczech) i max 4m wysokości. Pamiętaj o przepisie LADESTUTZE i przesunięciu górnego pokładu aby długość nie przekraczała 18,75m (element stały konstrukcji).
UWAGA! Po wyjeździe z fabryki przesuń pokład w tył. Problem z wagą na Węgrzech. Przed wjazdem na Niemcy zsuń górny pokład max. do przodu).
Pasy powinny mieć podwójną blokadę i być nieuszkodzone. Na stanie a/t powinno być minimum 25 pasów na każdej zabudowie.
W Kecskemet wracamy do „starego VDI/VDA”, czyli zapinamy pas na przednią oś, dlatego też liczba pasów potrzebnych do zabezpieczenia ładunku uległa zmianie. W przypadku Lohr pierwsze i drugie auto na górnym pokładzie ciągnika traktowane jest jako auto na sztaplu – 5 klinów i 3 pasy.
Załadunek LF 7 na zabudowy Lohr 2.53 (srebrne po BLG) jest możliwy gdy na pokładzie balkonu zamontujemy krótkie sztaple i zabezpieczymy je przed możliwością przesunięcia przez przykręcenie blokadami do elementu stałego pokładu.
Aktualizacja dnia: 03.11.2022